Zabavni projekti na satovima informatike

bigstockphoto_Internet_Access_Keyboard_1610701-716535Sigurna sam da se za kraj školske godine u mnogim školama organiziraju dani otvorenih vrata kako bi učenici mogli pokazati svojim roditeljima sve ono lijepo i dobro što su učili i radili. Ovo je idealan dan kada se školi mogu organizirati razne radionice za djecu miješanog uzrasta (učenici različitih razreda koji dijele zajedničke interese).

Ne moram ni spomenuti da je informatička učionica tog dana puno premala te da se traži radno mjesto više🙂. Upravo je taj veliki interes mojih učenika i najveći poticaj za dodatna istraživanja i osmišljanja novih, zanimljivih radionica za različite uzraste.

U nastavku ću navesti nekoliko prijedloga tema za radionice koje ću isprobati ove školske godine na danima otvorenih vrata u mojoj školi Smiješak te se nadam da će biti dobro prihvaćene od učenika.

Go!Animate je besplatni online alat za stvaranje animiranih video zapisa. više…

  • Rebbon Hero 2
  • Kodu igre za različite uzraste
    • Skupljanje novčića i kretanje robota (1. – 3. razred osnovne škole)

Više o pojedinoj temi čitajte uskoro.

O autoru Gordana Sokol

Diplomirani informatičar koji posljednjih šesnaest godina predaje informatiku u OŠ Tužno. Autorica sam niza udžbenika i zbirki iz informatike za osnovne i srednje škole. Autorica sam online tečaja "Logo – online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Tutoring.
Ovaj unos je objavljen u Kodu, MS Office 2010, Web 2.0. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Odgovori

