Galerija slika – Samo neke slike u galeriji

U prethodnom postu moja galerija slika sadrži i slike albuma umetnutih u post. Ovakvi prikazi slika nekako mi ne izgledaju dobro u samoj galeriji stoga sam ih odlučila izostaviti iz prikaza u galeriji.

Kako biste u galeriji prikazali samo neke slike, a ne sve slike koje se pojavljuju u postu najprije valja saznati koji je ID slike, odnosno njen identifikacijski broj🙂 . Kako biste saznali taj broj otvorite Medijsku Zbirku i kliknite na minijaturu slike. Nakon što se otvori okvir Uredi medij iščitajte broj kojim je označena slika iz URL-a slike. ID se nalazi neposredno iza riječi attachment_ID= u adresnoj traci vašeg preglednika.

clip_image002

Kako biste uključili pojedine slike u Galeriju otvorite HTML prikaz vašeg posta te u kod:

Rezultat gornjeg koda je slijedeća galerija:

dopišite include=”761,760,759,758,757,756,755,754″ gdje brojevi 754,755,…761 predstavljaju ID brojeve slika koje želite da budu sadržane u galeriji na slijedeći način:

 

Dok je rezultat ovog koda slijedeća galerija (koja ne sadrži slike albuma iz prethodnog bloga :-)) :

.

O autoru Gordana Sokol

Diplomirani informatičar koji posljednjih šesnaest godina predaje informatiku u OŠ Tužno. Autorica sam niza udžbenika i zbirki iz informatike za osnovne i srednje škole. Autorica sam online tečaja "Logo – online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Tutoring.
Ovaj unos je objavljen u WordPress. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Odgovori

