Windows 7 – Muke po skeneru

skener1 Nisam vjerovala da će mi skener, koji je inače pozitivno prošao moglo bi se reći kontrolu Windows 7 Upgrade Advisora, zadati toliko problema. Naime, kako skene neko vrijeme nisam trebala nisam ga odmah priključila na računalo na koje sam instalirala Windows 7. No, kad sam ga konačno zatrebala našla sam se pred problemom: "Nema drivera!".

Vjerujem da se popriličan broj novih korisnika Windowsa 7 našao u situaciji sličnoj mojoj. I što tada?

Prvo što možemo je zaviriti u Windows 7 Compatibility Center kako bi provjerili kompatibilnost uređaja koji želimo instalirati na računalo. Ukoliko se uz naziv vašeg uređaja nađe znak kao na slici skener2 tada nema problema, no ako pak se pojavi ovaj znak skener3 tada vam ne preostaje ništa drugo nego da se poslužite jednim malim trikom te riješite problem malo zaobilaznim putem.

Ideja je slijedeća, provjerite postoje li upravljački programi za Vistu. Ukoliko postoje preuzmite upravljačke programe za Vistu, primjerice sa stranica proizvođača vašeg uređaja. Nakon toga slijedite korake:

  1. Kliknite desnom tipkom miša na preuzetu datoteku s upravljačkim programom i odaberite Svojstva
  2. U dijaloškom okviru Svojstva otvorite karticu Kompatibilnost
  3. U okviru Način kompatibilnosti omogućite mogućnost Pokreni ovaj program u načinu kompatibilnosti za:
  4. Iz padajućeg izbornika odaberite Windows Vista i svoj odabir potvrdite klikom miša na U redu.

skener4   skener5

Na ovaj način vaš uređaj bi trebao proraditi u Windowsu 7 s upravljačkim programima za Vistu.

O autoru Gordana Sokol

Diplomirani informatičar koji posljednjih šesnaest godina predaje informatiku u OŠ Tužno. Autorica sam niza udžbenika i zbirki iz informatike za osnovne i srednje škole. Autorica sam online tečaja "Logo – online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Tutoring.
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na Windows 7 – Muke po skeneru

  1. Povratni ping: Gogini mali savjeti ili za svakog ponešto… | Pogled kroz prozor

Odgovori

