Windows 7 – Brza i jednostavna instalacija printera

printer

 

Prije nekoliko mjeseci kad sam kretala u avanturu zvanu Windows 7 očekivala sam da ću imati problema sa instalacijom svog oldtimer pisača. Pitate se zašto?
Vrlo jednostavno, prilikom provjere kompatibilnosti računala s novim sustavom pomoću Windows 7 Upgrade Advisora posebno mi je privukla pažnju činjenica da Windows 7 ne podržava moj oldtimer pisač. I dalje neću navoditi njegovo ime, kao ni godinu proizvodnje🙂, već ćemo samo navesti da pisač još uvijek koristim u svakodnevnom radu u pripremanju svih potrebnih materijala za nastavu. Te ako zanemarimo nešto sporiji ispis, kvaliteta ispisa je i više nego zadovoljavajuća.
No, Windows 7 me je ugodno iznenadio. Kako sam neočekivano usred vikenda ostala bez tonera bila sam prisiljena premjestiti svoj stari pisač, koji je imao boje🙂, na računalo sa sedmicom koja je odmah prepoznala novi uređaj.
Stoga ukoliko ste se našli pred istim problemom kao i ja ne dajte da vas Upgrade Advisorovo izvješće obeshrabri već hrabro krenite u instalaciju pisača.

Na kućnim računalima najuobičajeniji način instaliranja pisača je instaliranje pisača koji je direktno povezan s računalom, odnosno lokalnog pisača. Stoga, kako biste instalirali pisač, povežite pisač na računalo pomoću USB priključka. Windows bi trebao automatski otkriti povezani uređaj te započeti postupak instalacije. Ako pak koristite stariji model pisača koji se povezuje pomoću serijskog ili paralelnog priključka možda ćete pisač trebati instalirati ručno.
Tada, kliknite na izbornik Start i kliknite na Uređaji i pisači. Kliknite na gumb Dodaj pisač te u čarobnjaku za dodavanje pisača kliknite na Dodaj lokalni pisač. U idućem koraku Odaberi priključak pisača odaberite mogućnost Koristi postojeći priključak: i preporučeni priključak pisača te nakon toga kliknite na gumb Dalje.
U idućem koraku s popisa proizvođača odaberite proizvođača vašeg pisača, a u popisu pisača odaberite model vašeg pisača. Ukoliko vaš pisač nije na popisu kliknite na Windows Update te dopustite Windowsima da provjere postoji li upravljački program za vaš pisač. Ukoliko ga ne pronađu, a vi imate instalacijski CD, kliknite na Have Disk i pronađite mapu s upravljačkim programom za pisač. U idućem koraku možete promijeniti naziv vašeg pisača, dati mu neki svoj naziv. Nakon toga možete omogućiti zajedničko korištenje vašeg pisača te na kraju postupak instalacije završiti klikom na gumb Završi.

O autoru Gordana Sokol

Diplomirani informatičar koji posljednjih šesnaest godina predaje informatiku u OŠ Tužno. Autorica sam niza udžbenika i zbirki iz informatike za osnovne i srednje škole. Autorica sam online tečaja "Logo – online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Tutoring.
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Odgovori

